FAQ
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen bij jou thuis te hebben bezorgd.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace code waarmee je de levering kunt volgen.
Wie bezorgd mijn bestelling?
Jouw bestelling zal worden bezorgd door PostNL of DHL.
Wat zijn de verzendkosten?
Je betaalt €3,99 verzendkosten. Plaats je een bestelling boven de €75,-? Dan zijn de verzendkosten voor onze rekening!
Ik heb een vraag, hoe kan ik contact opnemen?
Er zijn verschillende manieren om met ons in contact te komen. Dit kan via Instagram, via het contactformulier of stuur ons een e-mail.
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, zeker!
Bij sommige producten staat 'Dropshipment', wat betekent dit?
Dit betekent dat deze specifieke producten worden geleverd vanuit de leverancier. Wij hebben deze producten dus niet zelf op voorraad, maar de leverancier wel. Je plaatst jouw bestelling bij ons en wij sturen jouw bestelling door naar de leverancier. Zij zullen er dan voor zorgen dat jouw product netjes bij jou thuis wordt bezorgd! Alle communicatie hierover verloopt gewoon via My Babies Wardrobe.
Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Je kunt betalen via iDeal, Klarna Achteraf Betalen of CreditCard.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Dat kan zeker! Kijk in ons retourbeleid of je voldoet aan de voorwaarden om nog te kunnen retourneren. Je kunt jouw retour dan hier aanmelden.
Kan ik ook een beoordeling achterlaten?
Absoluut, heel graag zelfs! Dat kan via deze knop: Klantbeoordelingen.
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Hier vind je de algemene voorwaarden en onze privacy verklaring.
Hoe kan ik mijn tweedehands babykleding bij jullie aanbieden?
Wij ontvangen heel graag de baby- & kinder(merk)kleding, het speelgoed, verzorgingsproducten of andere baby- en kinderproducten die je thuis hebt leggen, waar je niks meer mee doet en die je een tweede leven zou willen geven. Wij bieden dit dan graag aan in onze Tweedekans-hoek. Je kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier of door middel van een e-mail naar info@mybabieswardrobe.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!
Ik woon niet in Nederland, kan ik dan ook iets bij jullie bestellen?
Mocht je in een ander land dan Nederland wonen en zou je een bestelling willen plaatsen? Neem dan gerust contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar de mogelijkheden!
Staat jouw vraag of het gewenste antwoord hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!